فیلم Avengers: Endgame 2019 (انتقام‌جویان: آخر بازی)

پخش آنلاین
  • English Excerpt
خلاصه داستان

پس از اینکه تانوس نصف سیاره را از بین برده است، گروه انتقامجویان باید کاری برای جلوگیری او انجام دهند.

In the aftermath of Thanos wiping out half of all life in the universe, the Avengers must do what's necessary to undo the Mad Titan's deed.

نسخه EXTRAS شامل سکانس های حذف شده،مصاحبه و پشت صحنه های فیلم می باشد.
اضافه شدن انکود جدید صوت انگلیسی قرار گرفت 25 مرداد 1398
اضافه شدن انکود جدید BluRay AdiT 20 مرداد 1398
دانلود
زیرنویس
کالکشن
مقالات و اخبار
تریلر
موسیقی متن
لینک های دانلود 480p 720p 1080p 2160p

کيفيت: x265 BrRip 1080p

حجم: 4.58 GB

رزولوشن: 1920x804

انکودر: 30nama

کيفيت: x265 BrRip 720p

حجم: 1.26 GB

رزولوشن: 1280x536

انکودر: 30nama

کيفيت: x265 4K Remux 2160p

حجم: 52.86 GB

رزولوشن: 3840x2160

انکودر: PmP

نسخه: Remux

توضیح: 10bit | HDR

کيفيت: x265 ULTRA HD BluRay 2160p

حجم: 13.32 GB

رزولوشن: 3840x1608

انکودر: TERMiNAL

توضیح: 10bit | HDR

کيفيت: ULTRA HD BluRay 2160p

حجم: 34.28 GB

رزولوشن: 3840x1608

انکودر: SWTYBLZ

توضیح: x264 | SDR

کيفيت: x265 BluRay 2160p

حجم: 7.43 GB

رزولوشن: 3840x1608

انکودر: Tigole

توضیح: 10bit | HDR

کيفيت: x265 BrRip 2160p

حجم: 3.69 GB

رزولوشن: 3840x1616

انکودر: PSA

توضیح: 10bit | HDR

کيفيت: ULTRA HD BluRay 1080p

حجم: 21.93 GB

رزولوشن: 1920x804

انکودر: LoRD

P2P | بهترین انکود

کيفيت: Remux 1080p

حجم: 37.53 GB

رزولوشن: 1920x1080

انکودر: KRaLiMaRKo

نسخه: Remux

کيفيت: FULL HD BluRay 1080p

حجم: 19.93 GB

رزولوشن: 1920x804

انکودر: RightSiZE

P2P | بهترین انکود

کيفيت: BluRay 1080p

حجم: 9.88 GB

رزولوشن: 1920x804

انکودر: AdiT

کيفيت: x265 BluRay 1080p

حجم: 5.71 GB

رزولوشن: 1920x804

انکودر: Tigole

توضیح: 10bit

کيفيت: x265 BrRip 1080p

حجم: 4.30 GB

رزولوشن: 1920x804

انکودر: MkvCage

توضیح: 10bit

کيفيت: x265 BrRip 1080p

حجم: 2.81 GB

رزولوشن: 1920x808

انکودر: PSA

توضیح: 10bit

کيفيت: BrRip 1080p

حجم: 5.02 GB

رزولوشن: 1920x804

انکودر: MkvCage

کيفيت: BrRip 1080p

حجم: 3.49 GB

رزولوشن: 1920x808

انکودر: MkvCage

کيفيت: BrRip 1080p

حجم: 3.01 GB

رزولوشن: 1920x800

انکودر: YIFY

کيفيت: BrRip 1080p

حجم: 2.41 GB

رزولوشن: 1920x808

انکودر: Ganool

کيفيت: x265 BrRip 1080p

حجم: 1.99 GB

رزولوشن: 1920x808

انکودر: PSA

کيفيت: BluRay 720p

حجم: 5.73 GB

رزولوشن: 1280x536

انکودر: AdiT

کيفيت: x265 BrRip 720p

حجم: 1.43 GB

رزولوشن: 1280x536

انکودر: PSA

توضیح: 10bit

کيفيت: BrRip 720p

حجم: 1.68 GB

رزولوشن: 1280x536

انکودر: MkvCage

کيفيت: BrRip 720p

حجم: 1.43 GB

رزولوشن: 1280x534

انکودر: YIFY

کيفيت: BrRip 720p

حجم: 1.30 GB

رزولوشن: 1280x536

انکودر: Ganool

کيفيت: x265 BrRip 720p

حجم: 1008.43 MB

رزولوشن: 1280x536

انکودر: PSA

کيفيت: WEB-DL 720p

حجم: 550.64 MB

رزولوشن: 1280x720

انکودر: MkvCage

توضیح: EXTRAS

کيفيت: WEB-DL 1080p

حجم: 2.70 GB

رزولوشن: 1920x1080

انکودر: EVO

توضیح: EXTRAS

کيفيت: x265 WEB-DL 720p

حجم: 268.39 MB

انکودر: PSA

توضیح: EXTRAS

کيفيت: BluRay

حجم: 581.27 MB

توضیح: 03:01:12

زبان: فارسی

کیفیت: تمام کیفیت ها

زبان: انگلیسی

کیفیت: تمام کیفیت ها

دانلود موسیقی متن لیست ترک ها و پخش آنلاین

  •   01. Totally Fine
  •   02. Arrival
  •   03. No Trust
  •   04. Where Are They
  •   05. Becoming Whole Again
  •   06. I Figured It Out
  •   07. Perfectly Not Confusing
  •   08. You Shouldn't Be Here
  •   09. The How Works
  •   10. Snap Out of It
  •   11. So Many Stairs
  •   12. One Shot
  •   13. Watch Each Other's Six
  •   14. I Can't Risk This
  •   15. He Gave It Away
  •   16. The Tool of a Thief
  •   17. The Measure of a Hero
  •   18. Destiny Fulfilled
  •   19. In Plain Sight
  •   20. How Do I Look_
  •   21. Whatever It Takes
  •   22. Not Good
  •   23. Gotta Get Out
  •   24. I Was Made for This
  •   25. Tres Amigos
  •   26. Tunnel Scape
  •   27. Worth It
  •   28. Portals
  •   29. Get This Thing Started
  •   30. The One
  •   31. You Did Good
  •   32. The Real Hero
  •   33. Five Seconds
  •   34. Go Ahead
  •   35. Main on End
نقد و بررسی
اخبار
8.0 Remux The Avengers 2012

The Avengers 2012

خلاصه داستان:

«نیک فیوری» مدیر سازمان بین المللی S.H.I.E.L.D است که وظیفه این سازمان برقراری آرامش در جهان می باشد. زمانی که فیوری درمیابد که امنیت زمین توسط «لوکی» مورد تهدید قرار گرفته است، به کمک ابرقهرمانانی چون «مرد آهنی»، «هالک شگفت انگیز»، «تور»، «کاپیتان آمریکا»، و «بیوه‌ی سیاه» با او مقابله…

7.3 Remux Avengers: Age of Ultron 2015

Avengers: Age of Ultron 2015

خلاصه داستان:

«تونی استارک» روی یک پروژه برای حفظ صلح کار می کند، اما اوضاع از کنترلش خارج می شود و اکنون گروه انتقام جویان باید «آلترون»، ساخته ی دست استارک را، از رسیدن به اهداف شریرانه اش باز دارند...

57 IMDb
8.5 Remux Avengers: Infinity War 2018

Avengers: Infinity War 2018

خلاصه داستان:

در خلاصه داستان فیلم آمده است ، انتقام‌جویان که از هم گسسته‌اند ، دوباره با هم متحد می‌شوند و به نیروهای نگهبانان کهکشان می‌پیوندند تا با تانوس که به دنبال تصاحب همه‌ی سنگ‌های ابدیت و حکمرانی بر فضا ، زمان و واقعیت است ، مقابله کنند. اما…

ارسال دیدگاه جدید

برای ارسال نظر باید وارد حساب کاربریتان شوید یا عضو سایت شوید.

دیدگاه های ارسال شده

ALI MOLA پروفایل 24 مرداد 1398
پاسخ به دیدگاه

در بخش اول نظراتم که در صفحه مربوط به فیلم Avengers.Infinity.War نوشتم دعوتتان کردم که به بخش دومش هم سر بزنید این هم بخش دوم ممنون که قسمت قبلی را مطالعه فرمودید
خیلی ها به این قسمت ایراد گرفتند که چرا 2 ساعت فیلمِ بدون هیجان را تماشا کردند حق دارند چون بی وقفه مثلِ من احتمالا در حدود 6 ساعت پشت سرهم اونجرز 3 و 4 را ندیدند و با وقفه ای شاید یک ساله تماشایش کردند برای همین به یک موضوع توجه نکردند که این قسمت دوم Avengers.Infinity.War است ما در فیلم Avengers.Infinity.War با 2 ساعت و 30 دقیقه هیجان خالص طرف بودیم بدون هیچ درام یا مشاجره ای بله ما وقتی با وقفه به نظاره هر دو فیلم مینشینیم شاید کمی دلسرد شویم ولی وقتی پشت سرهم نگاهشان کنیم تازه به هنرمند بودن برادران روسو پی میبریم که در پرده دوم بعد از یک ویرانی تمام عیار چه درامِ قدرتمندی را ساختند بله بعد از یک جنب و جوش 2 ساعت و 30 دقیقه ای قطعا نیاز به یک درام 2 ساعته قدرتمند هم داریم تا با اثرات بشکن تانوس مواجه شویم لطفا یک بار بی وقفه فیلم را ببنید تا متوجه قدرتمندی فیلمنامه نویسان مارول شوید این جواب آن دسته از دوستانی بود که میگفتند فیلم کسل کننده شده اصلا این موضوع درست نیست چرایش را توضیح دادم

اما خود فیلم همانطور که تمِ Avengers.Infinity.War فروپاشی و خودخواهی و کنترل نکردن خود در مواقع حساس بود تمِ Avengers.Endgame هم اتحاد و برادری و از خود گذشتگی بود برای همین قهرمانان ما موفق شدند این سریال های سینمایی را به بهترین شکل ممکن به سرانجام برسانند

ادامه دارد…

نمایش دیدگاه
ALI MOLA پروفایل 24 مرداد 1398 حاوی اسپویل
پاسخ به دیدگاه

ادامه

اما شخصیت های فیلم نسبت به فیلم قبلی رشدی چشمگیری داشتند ولی در اینجا میخواهم به نکاتی اشاره کنم که زیاد در نظرات دیگران ندیدم خیلی ها مخصوصا خود اعضای Avengers حواسشان به یک چیز در کوران قصه پردازی فیلم نبود اعضای Avengers یک چیزی در گذشته تغییر دادند که حتی با برگرداندن گوهرها به زمان خود هم نتوانستند درستش کنند آن هم تلِپورت شدن لوکی به جایی نا معلوم در واقعه نیویورک سال 2012 بود واقعا لوکی کجا رفت؟ مارول چه نقشه ای دارد؟ اصلا بیائید واقع بین باشیم یک تایم لاین جدید در جهان مارول باز شد یک جهان موازی که سرآغاز آشناییِ ما با این جهان احتمالا در فیلم دکتر استرنج 2 خواهد بود حالا بماند که تغییر گذشته هم از سوی کاپیتان آمریکا خطرات زیادی را متوجه جهان مارول خواهد کرد ولی یک نکته دیگر وقتی 50 درصد موجودات زنده عالم با یک بشکن وارد وادی عدم شدند و با یک بشکن هم برگشتند نمیشود در آینده با یک بشکن تانوس و دارودسته اش هم برگردند؟ بیائید واقع بین باشیم راه برای بازگشت تانوس کاملا باز است همانگونه که راه برای بازگشت موجودات عدم شده باز بود که دیدیم بازگشتند اما زائد ترین شخصیت Avengers.Endgame کاپیتان مارول بود بیائید او را حذف کنیم چه صدمه ای به اونجرز 4 میخورد؟ واقعا هیچی مارول به زور او را وارد جهان MCU کرده واقعا کارول دنورز چه نقشی را ایفا کرد؟ بهتر نبود کلا در فازِ بعدی و برای اتفاقات بعدی معرفی میشد؟ آخر آن همه تبلیغ کوین فایگی که گفته بود نقشی حیاتی و اساسی در اونجرز 4 ایفا خواهد کرد کجا رفت؟ اگر فهمیدید لطفا به ما هم اطلاع بدهید
اما میرسم به چیزی که بیش از همه چیز ذهنم را مشغول کرده ما در این قسمت هیچ سکانس بعد از تیتراژی نداشتیم ولی یک صدای چند ثانیه ای مرموز در آخر تیتراژ پایانی داشتیم که هر چقدر فکر میکنم متوجه نمیشوم که در آینده چه کارکردی خواهد داشت بله همان صدای آهنگریِ مرموز را میگویم که‌ اخر تیتراژِ پایانی شنیدیم تنها چیزی که به ذهنم رسید ارجاع به فیلم اول MCU بود یعنی قسمت اول Iron Man که یعنی چه؟ باید منتظر باشیم و نظاره اش کنیم که نقشه چیست
به هر حال 21 فیلم از مارول دیدیم 21 ماجرا 21 داستان ضعیف و قوی ولی به بهترین شکل ممکن این 21 فیلم به سرانجام رسیدند خطوط داستانی مختلفی بسته شد و همینطور خطوط جدیدی گشوده شد شاید از خود بپرسید چرا میگوید 21 فیلم وقتی 3 فیلم فازِ اول MCU بیست و دو فیلم بوده اند برای اینکه من فیلم کاپیتان مارول رو اصلا به حساب نمیارم فیلمی که هیچ کارکردی در مهم ترین واقعه MCU نداشته باشد به نظرم اصلا حساب نشود بهتر است کلا به نظرتون بهتر نبود به جای ساخت فیلم افتضاح کاپیتان مارول که هیچ لزومی هم در این شرایط نداشت یک فیلم شخصی در رابطه با سرگذشت تانوس و نابودی سیاره اش ساخته میشد؟ تا ما بهتر دلیل و انگیزه تانوس را برای نابودی 50 درصد افراد عالم درک میکردیم؟
به عنوان یک DC فن میگویم که این 2 فیلم از جهان MCU یعنی اونجرز 3 و 4 جزو موردِ علاقه ترین فیلم های زندگیم قرار گرفته اند و واقعا لذتی وصف نا شدنی بردم
ممنون که نظراتم را خواندید موفق باشید

نمایش دیدگاه
NaViD.N پروفایل 21 مرداد 1398 حاوی اسپویل
پاسخ به دیدگاه

من یه سوالی داشتم ممنون میشم دوستان اگه میدونن جواب بدن : توی صحنه مراسم تدفین آیرون من، جلوی راه پله و بین رییس جمهور آمریکا و فاکون و باکی “یه پسر بچه جوانی وایساده”. کسی میدونه اون کیه و چیکارس تو داستان؟

نمایش دیدگاه
jowjejowjia پروفایل 21 مرداد 1398
پاسخ به دیدگاه

همون پسر بچه ایه که تو قسمت سوم آیرون من(سال 2013) با تونی آشنا شد و بهش کمک میکرد، الان بزرگ شده!

نمایش دیدگاه
NaViD.N پروفایل 21 مرداد 1398
پاسخ به دیدگاه

خیلی ممنون دوست عزیز

نمایش دیدگاه
ali.63 پروفایل 21 مرداد 1398
پاسخ به دیدگاه

در یک کلام فیلم واقعا عالی بود …

نمایش دیدگاه
AmirKabir.d پروفایل 19 مرداد 1398 حاوی اسپویل
پاسخ به دیدگاه

مرگ تونی استارک و ناتاشا خیلی ناراحت کننده بود واینکه تور هم گندشو در آورده بود

نمایش دیدگاه
mts920 پروفایل 18 مرداد 1398
پاسخ به دیدگاه

یه فیلم به یاد ماندنی / قطعا دوست داشتم بیشتر طرف زد و خورد اینا باشه ولی الان که فکر میکنم واقعا منطقی بود! / واقعا داستان فیلم خیلی خوب بود و زمانش باعث شد اصلا به فیلم لطمه نخوره / بازیگرا که واقعا نیاز به تعریف ندارن مخصوصا معروفا / یه جاهایی یکم فضایی میشه ولی در کل از بهترین فیلماست / 3 ساعت عالی نه لزوما زد و خورد / این میشه گفت همون فیلمی بود که مارول برای پایان این فاز میخواست / عالی بود / امیدوارم مارول ادامه بده همین فرمون رو 🙂 / امتیاز : 87 ( دوست داشتم بهتر میبود :))

نمایش دیدگاه
frank casel پروفایل 18 مرداد 1398 حاوی اسپویل
پاسخ به دیدگاه

همون فيلمي
كه انتظار داشتم فقط اي كاش نصف اول فيلم هم پر از هيجان بود مثل نصفه دوم و تنها تاسف من براي نابود شدن ابر قهرماناني كه من زندگي ام را برايشان گذاشتم caption America وiron manمن حتي ديالوگ هاشون را حفظ كرده بودم و اميدوارم برگردند به زندگي با همون بازيگران كه در مارول امكان پذير است ولي خدا داند كي
من با اين فيلم شكستم

نمایش دیدگاه
jowjejowjia پروفایل 18 مرداد 1398 حاوی اسپویل
پاسخ به دیدگاه

حاوی اسپویل…(فکت)
10سکانس اندگیم که عینا از کمیک الهام گرفته شده است:
1-سکانسی که تونی استارک سنگهای ابدیت را از ثانوس گرفت و بشکن زد.
2-سکانسی که کپیتان آمریکا با ورژن گذشته خودش گلاویز شد.
3-سکانسی که کپیتان آمریکا در آسانسور در سال 2012 بود و جمله Hail Hydra را گفت.
4- سکانسی که هالک دستکش ابدیت را به دست کرد و بشکن زد.
5-سکانسی که کپیتان آمریکا سپر خودش را به سم ویلسون داد و او را جانشین خود اعلام کرد.
6-سکانسی که هالک در زیر آوار مقر اونجرز بود و آوار را نگه داشته بود.
7-سکانسی که آیرون من به همراه همسرش تیم آپ کردند و پشت به پشت هم بودند.
8-سکانسی که ثور و کپیتان آمریکا چکش و تبر خود را با هم معاوضه کردند.
9-سکانسی که کپیتان آمریکا تن به تن با ثانوس جنگید.
10-سکانسی که تمام خانم های mcu با هم تیم آپ کردند و به لشکر ثانوس حمله ور شدند.

نمایش دیدگاه
Navid1333 پروفایل 18 مرداد 1398
پاسخ به دیدگاه

واقعا؟ واقعا الان این فیلم شده پرفروش ترین فیلم؟
دقیقا چی بود؟
پوچ

نمایش دیدگاه
djkarimi پروفایل 20 مرداد 1398
پاسخ به دیدگاه

کمپانی میخواد پر فروش ترین زیاد بشه به خاطر همین با سیاست گذاشتن که مردم بدانند چقدر فیلم ارزش داره و مجبور میکنند پول پرداخت کنند

نمایش دیدگاه
amin amini پروفایل 18 مرداد 1398 حاوی اسپویل
پاسخ به دیدگاه

I’m inevitable . destiny arrives all the same . where did that bring you ? back to me . تانوس شخصیتی که بیشتر از اینکه به سنگ ها اهمیت بده به تقدیر و سرنوشت و عدم امکان تغییرش اهمیت میداد . خودش و همه ی دیگه رو ذره ای در جهان میدید که باید نقش خود در رسیدن جهان به نقطه ای بهتر رو به انجام برسونن و راه فراری از آن ندارند . حتی تانوس در پایان فیلم معتقد نبود که سرنوشتش تغییر کرده و به شکلی پذیرفت که شاید این همان سرنوشت مقدر شده اش بوده و راه فراری هم ازش نیست . تانوس یک شخصیت به یاد ماندنی در تاریخ فیلم های مارول یونیورس . I know how it feels to lose , to feel so desperate that you’re right yet to fail .

نمایش دیدگاه
siavash-monjezi پروفایل 18 مرداد 1398 حاوی اسپویل
پاسخ به دیدگاه

یه سوال.
مگه آزگاردیا وقتی داشتن با سفینه میومدن زمین همه کشته نشدن؟ پ اونا کی بودن که تو نیو آزگارد زندگی میکردن؟ یا والکری اون موقعی که تانوس حمله کرد کجا بود؟

نمایش دیدگاه
ehsan0937 پروفایل 16 مرداد 1398
پاسخ به دیدگاه

bad nabood
vali nemidunam chera ba ghabliash bishtar hal kardam

نمایش دیدگاه
bishop پروفایل 16 مرداد 1398 حاوی اسپویل
پاسخ به دیدگاه

اگه فرد باستانی سنگ زمان به هالک میده پس دکتر استرنج چجوری میخواد دورمامو شکست بده؟؟

نمایش دیدگاه
jowjejowjia پروفایل 16 مرداد 1398 حاوی اسپویل
پاسخ به دیدگاه

اخر فیلم کپ رفت همه ی سنگ ها و چکش ثور رو گذاشت تو خط زمانی خودشون که تغییری ایجاد نشه و یک خط زمانی جدید بوجود نیاد

نمایش دیدگاه
NaViD.N پروفایل 16 مرداد 1398
پاسخ به دیدگاه

یه سوال میخوام بپرسم که شاید یکم بحث برانگیز باشه و قبل از جواب دادن به عمیق فکر کردن نیاز داره :
اگه یکی از ما قدرتی مثل دستکش سنگ های بی نهایت (یا مشابه اون) داشتیم، حاضر بودیم نیمی از آدما و موجودات این سیاره (یا حتی یک سوم) رو از بین ببریم؟
( کاملا رندوم : پولدار و فقیر – دانشمند و بی سواد – از هر دین و آیین و نژادی )
کره زمین در حال حاضر داره از حیات منفجر میشه. منابع داره تموم میشه. آب و هوا و گرمای جهانی در حال تغییره. خیلی از موجودات منقرض شدن یا دارن منقرض میشن و کلی چیزای دیگه. دوستانی که مستند های محیط زیست و جانوران و کره زمین رو دیدن یا کتاب inferno(برزخ) دن بروان رو خوندن خیلی بهتر متوجه منظورم میشن.
حالا مسئله اینه که آیا ما حاضریم بخاطر نجات نسل بشر و بقیه موجودات اینکارو بکنیم؟

نمایش دیدگاه
reza azizi13 پروفایل 18 مرداد 1398
پاسخ به دیدگاه

به این میگن حذف صورت مسئله برادر
با قتل عام نمیشه به چیزی رسید
مثل اینکه که همه معتادا رو بکشی تا اعتیاد رو ریشه کن کنی!!
نشدنیه

نمایش دیدگاه
fahimeh1400 پروفایل 17 مرداد 1398
پاسخ به دیدگاه

به نظر من شاید با توجه به حرفایی که زدین کنترل جمعیت روشِ درستی باشه (یعنی تصمیم گیری برای اینکه بعضی از انسان هایی که میتونن به وجود بیان یا نیان بهتره نیان)، ولی از بین بردن نصف جمعیت یعنی گرفتن زندگی از اونا به بهانه ی تضمین زندگی کسانی که هنوز وجود ندارن هیچ توجیه اخلاقی ای نداره…فدا کردن کسانی که وجود دارن برای آینده ای نامعلوم که حتی اینقدرم مشخص نیست که چه با فداکاری چه بی فداکاری اصلا شکل میگیره یا نه توجیه عقلی ام نداره چه برسه به اخلاقیش!…چرا باید زندگی افرادی که شاید به وجود بیان درحالی که الان وجود ندارن و شاید در هر حال هرگزم وجود پیدا نکنن برای ما ارزشمند تر از زندگیِ اونایی باشه که وجود دارن؟ اونقدر که حاضر باشیم زندگی ِ اینا رو فداش کنیم و تازه بهش بگیم هدف بزرگتر؟! از نظر عقلی واقعا میشه اثبات کرد که ارزش اون بیشتر از اینه؟؟؟ به نظر من که کاملا مصداق اینه که نقدو ول کرده نسیه رو چسبیده!!

نمایش دیدگاه
NaViD.N پروفایل 18 مرداد 1398
پاسخ به دیدگاه

وجود جهان و آینده که یه چیز بدیهیه. وجود نسل های بعد هم همینطور. اینکه جهان و منابعش هم رو به زواله کاملا روشنه ( اگه اخبار این چند وقت BBC و National geographic رو گوش داده باشی برای نجات جهان از اثرات غیرقابل برگشت گرمای جهانی فقط 18 ماه فرصت هست.)
از طرف دیگه شاید حرف شما برای اصلاح و کنترل جمعیت درست باشه ولی ظاهرا نه تنها برای اینکار دیر شده بلکه بنظرت با دولت ها و حاکمان خودخواهی که بر تمام کشور ها حکومت میکنن میشه بحث کنترل جمعیت رو مطرح کرد!!!؟ ضمنا این کنترل جمعیت در حد صحبت فایده ای نداره و بازم به یه برنامه یا قدرت بزرگتر نیازه که اتفاقی مثل عقیم شدن نصف مردم دنیا نیازه که در نسل بعد هم ادامه پیدا کنه و نسل بشر رو روی زمین کم کنه.
چیزی که من دستگیرم شد اینه که از نظر شما دوست عزیز شما و این نسل حاضر نسبت به نسل آینده توی اولویت قرار دارید و بهتره چون اونا هنوز وجود ندارن زیاد به فکرشون نباشیم!!!؟بنظرت با این شرایط دیگه کره زمین و منابعی میمونه برای جمعیت که بخواد کنترل شه!!!؟

نمایش دیدگاه
fahimeh1400 پروفایل 19 مرداد 1398
پاسخ به دیدگاه

وجود نسل های آینده یه چیزِ بدیهیه؟! O_o…وجودِ خودِ آینده ام بدیهی نیس چطور وجود نسل های آینده بدیهیه؟!…چیزی که شما الان به عنوان آینده برا خودت متصوری فقط یکی از بی نهایت احتمال موجوده! (البته شمای نوعی نه خودِ شما…مثلا همون مستندات و اخبار و …)، از کجا معلوم اگه حتی ما به خاطر وجودِ نسل آینده و ادامه ی حیات روی زمینِ آینده نصف نسل حاضر و قتل عام کنیم ،ته اش اون اینده ای که فکرشو میکردیم محقق بشه؟ از کجا معلوم طی یک اتفاق که الان برا ما غیر قابل پیش بینیه چون علممون هنوز به فهم دلایلش و بررسی شون نرسیده همچنان با وجود این همه فداکاری زمین نابود نشه؟…این مسئله در عین اهمیتِ غیر قابل انکارش همچنان یه احتماله! و به نظر من از نظر عقلی هرچقدرم یه احتمال درصدِ وقوعش بالا باشه اونقدر ارزش نداره که واقعیت رو فداش کنیم!…راجع به کنترل جمعیتم قبول دارم که تقریبا نشدنیه ولی میگم باز اون توجیه عقلی داره حداقل!

نمایش دیدگاه
NaViD.N پروفایل 20 مرداد 1398
پاسخ به دیدگاه

ببینید دوست عزیز اگه به نظر شما احتمال وقوع آینده مبهمه پس برای چی کارهایی مثل غذا خوردن، ورزش کردن، کار کردن، ازدواج و …. رو انجام میدیم. اصلا اگه آینده ای قرار نیست باشه براچی زنده ایم و برای زندگیمون تلاش میکنیم. من با احتمالات آینده نامعلوم در اثر عدم دانش (مثلا برخورد یه شهاب سنگ به کره زمین) نمیتونم کاری داشته باشم چون فعلا همچین چیزی وجود خارجی نداره و احیانا اگه قرار باشه یه روزی همچین اتفاقی بیوفته کاری از دست منو و شما و کسه دیگه ای برنمیاد ولی وجود اینگونه احتمالات مجهول باعث نمیشه من یا بقیه دنیا دست از تلاش برای اصلاح آینده برداریم. آینده احتمال وقوعش حتمیه چون همه ما انسان ها و حتی بقیه جانداران هر لحظه در حال تلاش و عمل برای ساختن اون هستیم. از طرف دیگه مسئله دیگه ای کاملا واضحه اینه که تعداد زیاد انسان ها روی کره زمین به شدت در حال از بین بردن منابع و جاندارانه ( مثل منابع نفت و گاز و زغال سنگ که در حال اتمامه یا اینکه خیلی گونه های جانوری مثل پاندا و ببر و … که فقط به کمک پارک های محیط زیستی زنده هستن) و به علاوه اثرات مخرب فوق العاده زیادی که تعدد انسان ها روی کره زمین میزاره که خیلی هاشون غیر قابل برگشتن ( global warming یا تا حالا دقت کردی به عنوان یه نفر زباله تولید می کنی حالا اینو در 8 میلیارد ضرب کن و تصور کم اینا قرار کجا بره!!!). حالا بحثی که میمونه اینه که واقعا کار دور از آینده نگری و غیرعقلانی ای هست اگه بخوایم بخاطر احتمال نامعلوم وقوع یه آخرالزمان، دست از نجات کره زمین برداریم و هیچی برای آیندگان نزاریم. اگه آیندگان نیستن پس چرا ما همه صبح تا شب در تکاپو هستیم تا زندگی و خانواده و فرزند برای خودمون درست کنیم و ازشون محافظت کنیم. آینده همین فرزندان ما هستن یا فرزندان اونا که رفتار های الان ما داره نسل و وجودیت اونا رو به خطر میندازه.

نمایش دیدگاه
fahimeh1400 پروفایل 20 مرداد 1398
پاسخ به دیدگاه

«ببینید دوست عزیز اگه به نظر شما احتمال وقوع آینده مبهمه پس برای چی کارهایی مثل غذا خوردن، ورزش کردن، کار کردن، ازدواج و …. رو انجام میدیم.اصلا اگه آینده ای قرار نیست باشه براچی زنده ایم و برای زندگیمون تلاش میکنیم.»… چون آینده ی محتمله و بیشتر از بقیه ی آینده ها امیدواریم به حقیقت بپیونده!… «من با احتمالات آینده نامعلوم در اثر عدم دانش (مثلا برخورد یه شهاب سنگ به کره زمین) نمیتونم کاری داشته باشم چون فعلا همچین چیزی وجود خارجی نداره و احیانا اگه قرار باشه یه روزی همچین اتفاقی بیوفته کاری از دست منو و شما و کسه دیگه ای برنمیاد»…اولا اون آینده ای که شمام میگی وجود خارجی نداره! اساسا هیچ آینده ای الان وجود خارجی نداره!! بعدشم کی گفته کاری از دستمون بر نمیاد؟! حداقل کاری که از دستمون بر میاد اینه که نصف جمعیت الانو نکشیم به بهانه ی محافظت از زمینی که قراره از بین بره!! …« آینده احتمال وقوعش حتمیه چون همه ما انسان ها و حتی بقیه جانداران هر لحظه در حال تلاش و عمل برای ساختن اون هستیم.»…حتی اگه بپذیریم که به هرحال وجودِ یه آینده حتمیه این که اون آینده کدومه به هیچ عنوان حتمی نیست…چون هر کدوم از ما انسان ها و هرکدوم از جاندارانی که ما میشناسیم و حتی اونایی که نمیشناسیم درحال تلاش و عمل برای ساختن آینده ی خودشونن و از این بین ممکنه خیلیاش باهم در تعارض باشن که از بینشون اونی که به حقیقت می پیونده فقط یکیه! پس آینده ی مورد نظر شما هرچقدرم بخوای دلیل بیاری حتمی نیست، این دلیلا فقط درصدشو میبره بالاتر از چیزی که بود ولی هیچ وقت حتمی اش نمیکنه! چون به هرحال حتی شده یه درصد همیشه مال احتمالاتیه که الان عقلمون نمیرسه بهش که بخوایم پیش بینی اش کنیم (اینی که دارم میگم یه درصد ته تهشه ها!! وگرنه الان با این پیشرفت علم چیزایی که انسان هیچ نظری درباره اشون نداره و نمیتونه پیش بینیشون کنه کم کم 70 درصدی هست!)… در آخر : «آینده همین فرزندان ما هستن یا فرزندان اونا که رفتار های الان ما داره نسل و وجودیت اونا رو به خطر میندازه.»… من با این حرفت کاملا موافقم، بله ما باید رفتارمونو تا جایی که ازمون برمیاد درست کنیم تا نسل و وجودیت اونا تا جایی که میشه به خطر نیفته ،گرچه هنوز نسل و وجودیتی ندارن ،در حد اصلاح رفتار تا جایی که میشه می ارزن!…ولی دیگه نه این که بیایم نسل و موجودیت اینا رو به خطر که هیچی کلا از بین ببریم به بهانه ی حفاظت از اونا!!!…من نظرمو به فصیل ترین شکل ممکن گفتم! الان دیگه میتونم بحثو از طرف خودم ببندم چون دیگه حرفی ندارم! ^___^

نمایش دیدگاه
fahimeh1400 پروفایل 20 مرداد 1398
پاسخ به دیدگاه

من فقط دارم میگم وقوع آینده یک احتماله نه این که بی ارزشه!!…بعد تازه این نظر شخصیم که نیس، حقیقته! حتی اینکه در یک لحظه ی دیگه چه اتفاقی میافته و اصلا یک لحظه ی دیگه وجود داره یا نه هم احتماله،ولی درصد داره…مثلا درصد اینکه من در یک لحظه ی دیگه همچنان در حال تایپ باشم خیلی خیلی بیشتر از اینه که در یک لحظه ی دیگه خونه ی مادربزرگم باشم، ولی بازم یک احتماله! اینی که من میگم احتماله به این معنی نیست که هیچ اهمیتی نداره و هر اقدامی براش بی معنیه! اتفاقا کاملا هم منطقیه که وقتی شما احتمال زیاد میدی که اتفاقی بیفته به هرنحوی اقدامات لازم برای مواجهه باهاشو انجام بدی! من که اینو رد نمیکنم! نمیگم که کلا به نحو مطلق هر اقدامی شما انجام بدی برا آینده ات عقلانی نیست…قطعا آینده چیز ِ با ارزشیه، ولی به اندازه ی خودش!مثلا این آینده که من فردا قراره زنده باشم و برم سرکار چون درصد وقوعش بیشتره باارزش تر از این اینده اس که فردا شهاب سنگ میخوره به زمین، پس من میخوابم، چون یا فردا طبق احتمالی که میدادم میرم سرکار و براش آماده ام یا میمیرم که در این صورتم چیزِ مهمی از دست ندادم…یا همین اینده که شما ازش صحبت میکنی چون نسبت به آینده های دیگه احتمال وقوعش بیشتره من براش یه سری اقدامات انجام میدم، مثلا هرچقدرم کم و کوچیک به اندازه ی خودم کمتر از منابعِ زمین استفاده میکنم، درحالیکه اگه برام اصلا مهم نبود یا بیشتر احتمال میدادم که اون آینده ای محقق بشه که زمین نابود میشه دلیلی نداشت این کارو بکنم…ولی حالا اگه آینده رو هرچقدرم احتمالش بالا باشه بخوام با زمان حال بذارم رو کفه ترازو چی؟ آینده ی محتمل به آینده ی نامحتمل ارجحیت داره قطعا، ولی هرچی باشه بازم ارزشش به اندازه ی حال نیست! من میگم شما اگه فقط همینو بپذیری که آینده هرچقدرم احتمالش بالا باشه فقط یک احتماله نه به قول شما یه چیز بدیهی، و اینم بپذیری که واقعیتِ الان و نسل الان برعکس آینده احتمال نیست و به قطعیت رسیده، تمومه! حالا باید فکر کنیم این احتمال چقدر می ارزه؟! (قطعا ارزش داره، ولی تا چه حد؟ تا کجا؟)…بیا خودمون و نواده ها و بچه های خودمونو کلا کنار بذاریم تا به یه نتیجه ی منطقی برسیم…اگه اون چیزایی که گفتمو پذیرفته باشی این ور یه نسلی ان که به حقیقت پیوسته و وجود دارن، اون ور یه احتمال…یه سایه…یه چیز که هنوز حقیقت پیدا نکرده…حتی به قطع نمیشه گفت چندتان، اصلا از اینا بیشترن یا کمتر، بهترن یا بدتر…کلا هیچی! الان خودت چی فک میکنی؟ واقعا منطقیه اینا رو فدای اونا کنیم؟…البته من نمیخوام شما رو قانع کنم یا هرچی، فقط به سوال شما فک کردم و به این نتیجه رسیدم و دلایلمم گفتم! شما میتونی نپذیری!

نمایش دیدگاه
IFSS پروفایل 16 مرداد 1398
پاسخ به دیدگاه

شما هم همینطور ابتدا نظر “شریف” خودتان را بگویید. اگر مثبت است؛ ……. از خودتان و نزدیکانتان شروع کنید. دنیا منتظر است.

نمایش دیدگاه
NaViD.N پروفایل 17 مرداد 1398
پاسخ به دیدگاه

این وسط من و شما و دیگری یا عزیزانمون مطرح نیست. هدف بزرگتر مطرحه. هدف هرچی بزرگتر نیاز به فداکاری بیشتر. اگه قرار باشه نیمی از جمعیت به شکل رندوم نابود بشه مطمئنا همه خانواده، عزیزان و دوستان رو از دست میدیم یا حتی ممکنه خودمون هم از بین بریم ولی مسئله و سوال من اینه که آیا برای نجات کره زمین و نوع بشر و موجودات دیگه حاضری همچین مسئولیت سنگینی رو به عهده بگیری!!!؟

نمایش دیدگاه
IFSS پروفایل 17 مرداد 1398
پاسخ به دیدگاه

بنده هم مینو میگم
این “وسط” من و شما و …. مطرح نیست
از خودتون شروع کنید
این یک فداکاری بزرگ برای هدف بزرگتره

بسم الله

نمایش دیدگاه
NaViD.N پروفایل 17 مرداد 1398
پاسخ به دیدگاه

با فداکاری منو شما چیزی عوض نمیشه. بازم جمعیت خیلی خیلی زیاده. به از بین رفتن جمعیتی بیش از منو شما نیازه. چیزی مثل جمعیت نصف کره زمین به صورت یکجا. اگه نیرویی یا ابزاری برا اینکار سراغ داری شما بسم الله منم خودم ازون ابزار استفاده میکنم. وگرنه با کشته شدن منو تو چیزی عوض نمیشه.

نمایش دیدگاه
IFSS پروفایل 26 مرداد 1398
پاسخ به دیدگاه

آقا؛ نصفه کره زمین باید از یک نفر شروع بشه دیگه؛ اولین نفر باید معتدقدترین به هدف باشه
نمی خوای ایرادی نداره
دوست داری جزو نصه باقی مونده ها باشه ببینی بعد از “قتل عام 3.5 میلیارد آدم” دنیا چه جوریه؟! باشه. زنده باشی

نمایش دیدگاه
jowjejowjia پروفایل 16 مرداد 1398
پاسخ به دیدگاه

اره با این کار شدیدا موافقم :-)))
تو دنیای واقعی هم به ی ثانوس نیاز داریم!
ولی ثانوس یه دیالوگ زیبا داشت که میگفت:”فکر میکردم با حذف کردن نصف موجودات زنده، نصف دیگشون پیشرفت میکنن ولی شما بهم نشون دادین که این غیرممکنه”

نمایش دیدگاه
IFSS پروفایل 16 مرداد 1398
پاسخ به دیدگاه

قطعا به عنوان یک معتقد راستین به این نظریه “از خودتان” شروع کنید.

نمایش دیدگاه
jowjejowjia پروفایل 17 مرداد 1398
پاسخ به دیدگاه

باور کن اگه قرار باشه دنیای بهتری داشته باشیم و باعث پیشرفت آیندگانمون باشه و همه ی مردم دنیا در رفاه زندگی کنن، من که باهاش مشکلی ندارم که از خودم شروع بشه:-)))

نمایش دیدگاه
IFSS پروفایل 17 مرداد 1398
پاسخ به دیدگاه

شروع بشه؟! خودبخود شروع نمیشه

اگر اگر اگر “اعتقاد به این نظریه” داری

دوست عزیز #شروع_کن

نمایش دیدگاه
matin_mo پروفایل 16 مرداد 1398
پاسخ به دیدگاه

من بودم ادمایی رو که مایه ازار دیگرانند، ادمای بیهوده رو حذف میکردم

نمایش دیدگاه
NaViD.N پروفایل 16 مرداد 1398
پاسخ به دیدگاه

خوب دوست عزیز اینجوری که شما میگی باز بحث نظر شخصی و اعتقادات فردی به میون میاد. مثلا از نظر من فلان فرد یه آدم کاملا بی فایده و انگل به شمار میاد ولی از نظر یه نفر دیگه اون آدم حکم الگو پیدا میکنه. نظر من کاملا رندوم و بدون در نظر گرفتن هر چیزیه

نمایش دیدگاه
Jalal_MS پروفایل 16 مرداد 1398
پاسخ به دیدگاه

دوست عزیز
به نظر من نظریه ثانوس کاملا اشتباه هست
تمام این اتفاقایی که گفتی به خاطر مدیریت نبودن کارهای بشره … یعنی انسان اصلا براش مهم نیست که چه ضرری داره به طبیعت میزنه و فقط سود خودش واسش مهمه
چرا از زمانی که اولین موجودات زنده مثل دانیاسور ها که حدود 60 میلیون سال پیش به وجود اومدند چنین مشکلی نبوده و همین چند صده اخیر این همه فاجعه به وجود اومد
به نظرم اگه رفتار بشر مدیریت شده باشه ظرفیت کره ی زمین خیلی بیشتر از 8 میلیارد نفره

نمایش دیدگاه
antonio_montana پروفایل 17 مرداد 1398
پاسخ به دیدگاه

نظریه ثانوس نظریه بسیار بی رحمانه ولی با یک هدف بزرگتره. اما نکته اینجاست کره زمین در همین حال حاضر با مشکل شدید افزایش جمعیت روبرو هست.
اگه قرار به مدیریت باشه باید از همین حالا شروع بشه به مدیریت جمعیت انسان ها در تمامی کشور ها. اگه اینطور نشه قطعا شک نکنید شخصی مثل ثاتوس پیدا میشه و جنگ راه میندازه یا اینکه از بمب های عقیم کننده استفاده میشه.

نمایش دیدگاه
NaViD.N پروفایل 16 مرداد 1398
پاسخ به دیدگاه

ببین یه یه ویدئویی هست که نشون میده اگه عمر کامل کره زمین از زمان تشکیل تا الان رو برابر با 24 ساعت در نظر بگیریم، مدت زمانی که ما انسانها زوی کره زمین هستیم کمتر نیم ثانیه میشه ولی با این وجود توی این مدت انسان ها بیش از نیمی از منابع رو نابود کردن و موجودات دیگه رو از بین بردن. نمیشه گفت همش به مدیریت غلط ربط داره بلکه انسان برای ادامه حیاتش نیاز به برداشت و استفاده از منابع و متریال کره زمین داره و مدیریت غلط فقط باعث میشه این برداشت چند درصد افزایش پیدا کنه ولی مدیریت صحیح باعث نمیشه این نیاز از بین بره. طبق آمار سازمان بهداشت جهانی و سازمان ملل جمعیت مناسب برای زندگی روی کره زمین به شکلی منابع به صورت بهینه مصرف شه و به طبیعت اجازه بازیابی داده بشه بیشتر از 4 میلیارد نیست و به همین خاطره که انسان داره دنیا رو به مرز نابودی و فنا میبره

نمایش دیدگاه
Logan_wolverine پروفایل 15 مرداد 1398
پاسخ به دیدگاه

چه بشکنی میزدن😂

نمایش دیدگاه
Amin_12 پروفایل 15 مرداد 1398
پاسخ به دیدگاه

ولی مانتیس دقیقا چیکار میکرد ؟ خخخخ

نمایش دیدگاه
kamran62 پروفایل 15 مرداد 1398
پاسخ به دیدگاه

تو صحنه جنگ هم که ماشالله کل کره زمین یه دفعه شدن ابرقهرمان و دارای قدرت. فقط من این وسط هیچ پخی نشدم گویا !!! یاد سریال آرو افتادم که ابر همه قهرمان میشن :))))

نمایش دیدگاه
generalhd پروفایل 15 مرداد 1398
پاسخ به دیدگاه

تو اگه 22تا فیلم قبلش رو دیده باشی میفهمی اون لشکر عظیم “کل زمین” نیستن که یهو شدن ابرقهرمان! یه لشکر فقط واکاندا داره، جادوگرا هستن، ازگاردی‌ها هستن، خود اونجرا رو بشمری یه لشکرن :))

نمایش دیدگاه
kamran62 پروفایل 15 مرداد 1398
پاسخ به دیدگاه

اگر دکتر استرنج رو دیده باشی اون یارو جادوگر مرتد همه جادوگرا رو کشته بود و استرنج و چند نفر بیشتر نموندن. یه دفعه اون همه رو اینقدر سریع آموزش دادن؟ واکاندا اون همه جمعیت جنگنجو از کجا آورد؟ آزگارد رو هم که تو فیلم قبل به آخرین سفینه شون حمله کرد و قتل عام کرده بود. نباید چیز زیادی میموندن. حیف پیتزا پپرونی که پای این فیلم خوردم فکر کردم فیلم توپیه

نمایش دیدگاه
majidkhepel پروفایل 20 مرداد 1398
پاسخ به دیدگاه

عالی بود دمت گرم. خخخخ
خیلی نباید حرص فیلم های این دوره زمونه رو خورد، سال هایی شده که سیاست داره روی اکثر فیلم ها تاثیر میذاره و خیلی کم فیلم خوب پیدا می کنی، شاید کمتر از انگشت های یک دست در سال.
کم کم هم باید منتظر فیلم ها با قهرمان داستان و شخصیت اول زن باشیم

نمایش دیدگاه
kamran62 پروفایل 15 مرداد 1398
پاسخ به دیدگاه

باس گل (gel) گرفت در سینمایی رو که این میشه پر فروش ترینش. دو ساعت از کل فیلم فط فک میزدن!!!! چند صد میلیون خرج کنی فیلم کاپیتان مارول بسازی که فقط چند دقیقه بدون هیچ کار خاصی در این فیلم باشه؟ که تهش فیلم با یه بشکن تموم بشه؟ از اون لحظه اوج حماسی فمینیستی که نگم براتون که یه مذکر تو اون لحظه اون اطراف نبود و همه زن ها فقط تو همون منطقه داشتند میجنگیدن؟

نمایش دیدگاه
adamska پروفایل 15 مرداد 1398 حاوی اسپویل
پاسخ به دیدگاه

یه سوالی که ذهنمو درگیر کرده اینه که چرا اسکات (آنت من) ۵ سال تو حالت کوانتمی بود براش مثل ۵ ساعت گذشت اما همسر دکتر پیم ( جنت) در بد بینانه ترین حالت ۱۰۰ سال اونجا بود که میشه حداکثر ۵ روز اما دیدیم که جنت خیلی پیر شده بود

نمایش دیدگاه
generalhd پروفایل 15 مرداد 1398 حاوی اسپویل
پاسخ به دیدگاه

جنت فک کنم 30 سال بود توی کوانتوم رلم، ولی اگه انت‌من رو دیده باشی هنک میگه زمان اصلا معنی نداره تو این رلم، ینی نه سریعتر میگذره نه کندتر. یعنی میشه گفت جایی که زمان برا اسکات آروم گذشت برای جایی که جنت بود فرق داشت.
اگه هم بخای دوتا رو مقایسه کنی میفهمی که توی انت‌من و واسپ، هنک تا جایی که میتونست کوچیک شد تا بالاخره پیدا کرد جنت رو در حالی که اسکات فقط وارد دنیای کوانتومی شد عمیق‌تر نرفت.
شایدم یه توضیحی باشه درباره همون تایم ورتکس که جنت گفت که فک نکنم اسکات رفته باشه توش و شاید خود جنت رفته باشه و اینجوری زمان بهم ریخته براش.

البته تو یه مصاحبه با کوین فایگی ازش همین سوال رو پرسیدن و گفت دنیای کوانتوم در مورد زمان فرق داره کلا با زمانی که ما میشناسیم و میتونه هر کدومش باشه(جوون بمونه یا پیر شه) و برای اینکه بار احساسیِ بازگشت جنت پیش دختر و شوهرش از بین نره اون رو پیر گذاشتن باشه. که اگه جنت جوون بود و با دخترش و هنک ارتباط برقرار میکرد عجیب غریب میشد و با اینکه از عجیب غریب بودن بدش نمیاد ولی تو این مورد میخاسته اینجوری باشه.

نمایش دیدگاه
Amin_12 پروفایل 15 مرداد 1398
پاسخ به دیدگاه

دقیقا منم داشتم به همین فک میکردم سوتی ها یکی دوتا نیست

نمایش دیدگاه
morijan پروفایل 14 مرداد 1398 حاوی اسپویل
پاسخ به دیدگاه

در خصوص مسئله ی زمان که گفته میشه “کاپیتان آمریکا چجوری وقتی آخر فیلم رفت به گذشته و وقتی برگشت پیر شده بودش” باید بگم که:
کاپیتان از طریق سفر زمان به گذشته رفت، منتها دیگه ازین طریق برنگشت، بلکه همونجا موند و عمر ِ طولانی ای کردش تا رسید به زمان حال، برای همین بعد از این همه سال و گذشت زندگی ش، الان دیگه پیر شده بودش.

نمایش دیدگاه
generalhd پروفایل 15 مرداد 1398 حاوی اسپویل
پاسخ به دیدگاه

منم باید بگم که اشتباه میکنی.
خود کارگردان‌ها هم تأیید کردن که استیو توی یه خط زمانیِ دیگه رفت و اونجا موندگار شد یعنی توی خط زمانی اصلی نبود و آخر کارم نیومد بشینه رو نیمکت که اینا برن سراغش :)))
احتمالا اون اواخر رفته پیش هنک پیم و هاوارد استارک که دوباره اون رو برش‌ گردونن توی تایم‌لاین خودش، شایدم از دستگاهی که داشته استفاده کرده.

نمایش دیدگاه
Amin_12 پروفایل 13 مرداد 1398 حاوی اسپویل
پاسخ به دیدگاه

ولی نگرفتم تانوش بشکن زد نصف زمین رفت ولی استارک زد ؟؟؟؟ :/

نمایش دیدگاه
jowjejowjia پروفایل 13 مرداد 1398 حاوی اسپویل
پاسخ به دیدگاه

حاوی اسپویل…
دوست عزیز، این فیلم مسائل بحث برانگیز بیشتری داره، این سوالی که شما پرسیدید که خیلی سادس.
در واقع سنگ ها کاربرد مختلفی دارن و وقتی کسی اونارو در اختیار داشته باشه سنگ ها تحت فرمانش قرار میگیره و با توجه به خواسته و اختیار اون فرد عمل میکنن(تو کامیک ها هم به این موضوع زیاد اشاره شده)، تو فیلم هم که مشخصه
بحث فقط بشکن زدن که نیست، ثانوس به خواست و اختیار خودش با بشکن زدن به صورت رندوم نصف مردم دنیارو پودر کرد اما تونی تصمیم گرفت با بشکنش فقط ثانوس و لشکرش رو پودر کنه.

نمایش دیدگاه
Amin_12 پروفایل 14 مرداد 1398
پاسخ به دیدگاه

ولی تانوس گفته بود که سنگ ها به صورت رندوم این کارو انجام میدن نگفت من میخوام که این کارو انجام بدم درضمن کمیک های مارول ربطی به فیلم ها ندارن و مسئلشون جداست

نمایش دیدگاه
jowjejowjia پروفایل 14 مرداد 1398
پاسخ به دیدگاه

شما خودت متوجه شدی چی گفتی!! :-)))
اگه قرار باشه سنگ ها هر کاری خودشون حال میکنن انجام بدن که دیگه اصن نیازی نبود کسی دستکش دستش کنه و سنگ هارو کنترل کنه!
سنگ ها با اراده و اختیار صاحبشون کار میکنن
درضمن فیلمای MCU رو اگه از رو کمیک نمیسازن پس از کجا میسازن :-)))

نمایش دیدگاه
Amin_12 پروفایل 15 مرداد 1398
پاسخ به دیدگاه

الان که رفتم تریلر infinity war رو دیدم متوجه شدم گامورا گفت اون همش یه کار میخواست بکنه و اونم ازبین بردن نصف موجودات بود و با اون سنگا میتونه با بشکن اینکارو انجام بده ممنون که گفتی

نمایش دیدگاه
Amin_12 پروفایل 15 مرداد 1398
پاسخ به دیدگاه

من نگفتم سنگ ها هر کاری دلشون خواست گفتم تانوس اونطور توضیح داد که انگار سنگ ها اینطور عمل میکنن درمورد کمیک هم منبع هستن اما خیلی چیزها تفاوت دارن پس نمیشه گفت از روشون ساختن بلکه اونارو وارد فیلم کردن همین اگه کمیک هارو نگا کنین خیلی چیزا زمین تا اسمون فرق میکنن

نمایش دیدگاه
Bob.Allen پروفایل 13 مرداد 1398
پاسخ به دیدگاه

به نیتشون بستگی داره. مهم نیته خخخخخخخ

نمایش دیدگاه